Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль
фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме усвідомити те,
наскільки важливі уміння правильно ставити запитання. І важливі вони не тільки
для мене, як вчителя, а й для моїх учнів, адже це основа якісного
навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки базовими
знаннями учнів та їх життєвим досвідом.
Я погоджуюсь із основною тезою щодо того, що сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів важливі при проектуванні та реалізації навчального процесу, який орієнтується насамперед на навчальні потреби учнів.
Особисто для мене зміст модулю був корисним, бо я отримала нагоду переконатись в тому, що я спроможна виконувати завдання по підтримці моїх учнів, планувати таку підтримку, і сподіваюсь, що зможу повною мірою врахувати ці моменти при плануванні проекту. Але є питання: чи захочуть учні скористатись моєю підтримкою? Адже я й сама належу до тих, хто спочатку включає новий прилад, а вже потім читає інструкцію.
Я погоджуюсь із основною тезою щодо того, що сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів важливі при проектуванні та реалізації навчального процесу, який орієнтується насамперед на навчальні потреби учнів.
Особисто для мене зміст модулю був корисним, бо я отримала нагоду переконатись в тому, що я спроможна виконувати завдання по підтримці моїх учнів, планувати таку підтримку, і сподіваюсь, що зможу повною мірою врахувати ці моменти при плануванні проекту. Але є питання: чи захочуть учні скористатись моєю підтримкою? Адже я й сама належу до тих, хто спочатку включає новий прилад, а вже потім читає інструкцію.
Немає коментарів:
Дописати коментар